07 Januari 2014

Kad Imbas Khadijah 2



Pengalaman menerbitkan Kad Imbas Khadijah ini sangat ....... 

Priceless.

Ia menelan dan menunggang balikkan begitu banyak hormon dan darah yg ada di dalam tubuh ini.

Namun, saya menerimanya dengan berlapang dada. Ia sebahagian dari proses pembelajaran saya yg tidak pernah terhenti di atas muka bumi Allah ini. Saya hanyalah seorang hambaNya yg serba kekurangan dan selalu tersilap melakukan kesilapan. Hanya dengan kuasa Allah saja yg dapat menembusi segala sesuatu walau ia sesulit mana sekalipun.

Saya sudah kongsikan sebelum ini mengapa saya 'bermati-matian' mahu kad imbas ini dihasilkan walaupun banyak halangannya.

Setelah lama saya menemui titik koma dalam urusan ini (di mana saya mahu cari Printing yg boleh berikan sebutharga yg berpatutan), akhirnya saya diperkenalkan dengan Printing di Ipoh, Perak yg telahpun memberikan sebut harga 'dalam bajet yg ada' ini.

Dengan cetakan colourfur depan dan belakang kad, saiz kad, termasuk covernya lagi yg banyak menggunakan warna, memang kos mencetak (yg melibatkan warna warni) menjadi sangat mahal!

Ia berbeza sama sekali dengan cetakan hitam putih depan dan belakang kad.

Ditambah pula situasi semasa sekarang yg semuanya sudah naik harga. Tidak boleh dianggap harga printing juga tidak ada kena mengena.